У Дніпропетровській області створюють єдину систему реагування на надзвичайні ситуації

Оператор внесе отриману інформацію про подію в систему і відправить на місце необхідну службу

У Дніпропетровській області незабаром з'явиться єдина система реагування на надзвичайні ситуації. Так, якщо комусь знадобиться допомога, достатньо лише зателефонувати за номером "112" і на місце негайно приїдуть необхідні спецслужби. Про це на своїй сторінці в соціальній мережі написала радник міністра цифровий трансформації Яника Мірило.

Так, зателефонувавши за номером "112", людина розповість оператору про подію, а працівник гарячої лінії, у свою чергу, внесе всю отриману інформацію в систему і відправить на місце необхідну службу: поліцію, медиків, рятувальників, газову службу.

"Після прийняття виклику, програма "112" за секунди збирає карту події: де людина, якій потрібна допомога, якась служба повинна реагувати, де найближча бригада. І реагує найближча бригада, виходячи з категорії виклику. Наприклад, якщо надходить виклик категорії "життя в небезпеці" (D = delta) і ближче бригада "швидкої", яка вже їде на некритичний виклик (alfa або beta), то її перенаправляють на виклик критичною категорії", — пише Яника Мірило.

Вона також підкреслила, що зараз йде створення пілотної версії у Дніпропетровській та Київській областях.

Раніше портал "Дніпро.Коментарі" писав, що в Дніпропетровській області рятувальники прийшли на допомогу до... кішці і голубу. Пухнаста чотиринога по кличці "Кнопка" високо залізла на дерево, звідки сама злізти вже не змогла. У свою чергу пернатий виявився замкнений між другим і третім поверхом евакуаційної сходів.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
Поділитися